Geocaching - mobilna aplikacija koja potiče izlazak u prirodu pozivajući u lov na blago - Monitor.hr
22.08. (15:00)

I like to move it, move it

Geocaching – mobilna aplikacija koja potiče izlazak u prirodu pozivajući u lov na blago

Geocaching je igra lova na blago u kojoj mogu sudjelovati baš svi i pronalaziti skrivene spremnike ili ih skrivati kako bi ih drugi pronašli. Sve što je potrebno jest imati pametni telefon, ovu aplikaciju i biti spreman otići u šetnju ili vožnju biciklom te boraviti na otvorenom. Cilj je pronaći skrivene kontejnere koji se nazivaju geocacheovima i onda to podijeliti s drugim korisnicima. Dakako, igri se moguće pridružiti i tako da se neki kontejneri sakrije na neko prikladno (domišljato) mjesto i tako potakne druge da ga pronađu, a jednom kada ga se pronađe, slobodno se može uzeti ono što je u njemu, ali taj predmet treba zamijeniti drugim iste ili veće vrijednosti. Aplikaciju dana predlaže Matija Gračanin, Bug.


Slične vijesti

22.05. (08:30)

Zaroni i ostani suh

Nova aplikacija ‘MeDryDive’ omogućuje virtualno ronjenje našim morem

Hrvatska IT tvrtka Novena u suradnji s nekoliko tvrtki iz tri mediteranskih zemalja osmislila je aplikaciju koja omogućava virtualnu šetnju, odnosno ronjenje Sredozemnim morem. Projekt koji nosi naziv “Zaroni u prošlost” sadrži edukativne, informativne i zabavne sadržaje: virtualne (VR) i proširene (AR) stvarnosti, 3D modele, videozapise i igrice. Osim kulture ronjenja, cilj je i turistički, da diljem svijeta promovira dubinska prostranstva našeg mora koristeći svima dostupnu tehnologiju. Green

24.01.2019. (10:55)

Aplikacija HŽPP planer pokazuje gdje je vlak i kad će stići, vozni red i cijenu karte, je li vlak niskopodni, postoje li radovi na pruzi…

21.12.2018. (09:30)

Telegram je isprobao Walt, novu uslugu dostave hrane, čini se Ok

Plaćanje ide samo preko kartice, gotovinom nije moguće. Aplikacija locira korisnika i ponudi mu restorane iz kojih može naručiti hranu. Cijena dostave varira i u testu je bila od 12 do 22 kune. Za prvu narudžbu su dobili popust od 30 kuna. Wolt hranu dostavlja autom, biciklom ili skuterom i u aplikaciji se vidi gdje se dostavljač nalazi i ažurira se točno vrijeme dostave. Telegram

21.04.2018. (11:37)

Grasshopper, aplikacija za učenje kodiranja

11.12.2017. (18:50)

Slatka šetnja

Sweetmas – aplikacija koja preporuča slastičarnice u Zagrebu

Mobilna aplikacija Zagreb Be There ima novu rutu nazvanu Sweetmas, a koja turistima preporuča lokacije na kojima se može pojesti nešto slatko. Rutu je osmislila hrvatska majstorica slastičarstva Petra Jelenić. U ruti je izdvojeno sedam slatkih lokacija: slastičarnice Cukeraj, Orijent, Time, Medenko (Cafe u dvorištu), 041, lokal Vis à Vis by Vincek i pekarnica Korica. Agrobiz

29.11.2017. (11:20)

Treće oko

Kako će ‘supervid’ promijeniti svijet u kojem živimo

Računala su se nekad prvenstveno bavila tekstualnim podacima, dok danas sve više uče i rade s vizualnim. Jedna od primjena sustava za prepoznavanje vizualnih objekata bit će i vizualna navigacija, koja bi trebala doskočiti problemima GPS-a, posebno u zakrčenim gradovima. Time se bavi tvrtka Blippar, koja je razvila tehnologiju “urbanog vizualnog pozicioniranja”, računalni vid koji radi preko aplikacije AR City. Aplikacija na stvaran prostor naslikava smjer kretanja (strelice i sl.) i imena ulica, a zasad je dostupna za London i San Francisco, donosi BBC.

29.11.2017. (00:01)

Bruxelles: Lakši povrat novca za digitalne filmove, glazbu i aplikacije

Europski parlament usvojio je direktivu kojom je olakšan i pojednostavljen povrat novca od kupovine digitalnih dobara poput filmova, glazbe, aplikacija, igrica i slično.

„Svaki dan milijuni Europljana preuzimaju digitalne sadržaje. Ova direktiva je prvi zakon koji štiti njihova prava. Naime, tek 10 posto potrošača koji kupe sadržaj s greškom dobiju povrat novca ili novi sadržaj. Procjenjuje se da da su europski potrošači tako oštećeni za desetak milijardi eura“, objašnjava Biljana Borzan, hrvatska europarlamentarka čije prijedloga je usvojio Odbor za unutrašnje tržište i zaštitu potrošača Europskog parlamenta.

Direktiva se odnosi na građane koji su platili određeni sadržaj ili za njegovo preuzimanje obavili registraciju tj. dali svoje osobne podatke.

„Usvojeni su moji prijedlozi da u slučaju problema koji se ne može riješiti u razumnom roku potrošač ima pravo na povrat plaćenog iznosa u roku 14 dana. Isto tako, ukoliko se problem pojavi dvije godine od kupnje, potrošač ne treba dokazivati da sadržaj ne valja, već trgovac mora dokazati da je sadržaj ispravan. To je logično budući da je potrošač slabija strana, a digitalna dobra nisu kvarljiva i ne uključujući fizičku dostavu“, kaže Borzan.

S druge strane, direktiva je poticaj i za trgovce koji su dosad morali poznavati zakone o pravima potrošača u 28 država članica EU. Procjena je za trgovce trošak da prilagodbe zakonu samo jedne države članice preko devet tisuća eura. Sada će pravila svugdje biti ista, tako da će moći puno jeftinije širiti posao u druge države članice EU.

21.06.2017. (21:30)

Nikad jednostavnije

IKEA i Apple napravili aplikaciju za virtualno isprobavanje namještaja

Apple i IKEA zajedno rade na novoj aplikaciji kojom će, pomoću proširene stvarnosti, potrošači na nikad bolji i jednostavniji način moći isprobati virtualni namještaj. Ova će se aplikacija temeljiti na kombinaciji Appleove platforme AR Kit te IKEA-inog materijala koje je tvrtka već pripremala prilikom eksperimentiranja s virtualnim namještajem. T-Portal