Budući radnici/korisnici
Milijarderi iz Silicijske doline mijenjaju škole – učenici biraju gradivo…
U samo nekoliko godina tehnološki su giganti počeli mijenjati samu prirodu školovanja u SAD-u i to u velikim razmjerima, koristeći neke od tehnika koje su njihove tvrtke učinile ključnima u američkoj ekonomiji, čime utječu na to koje se predmete u školi podučava, kakve alate učitelji biraju i na sam pristup učenju. Npr. Marc Benioff, direktor Salesforcea, dao je ravnateljima osnovnih škola u San Franciscu 100.000 dolara za inovacije, potičući ih da se ponašaju više kao osnivači start-upova, a manje kao birokrate. Netflixov šef Reed Hastings u Marylandu, Texasu i Virdžiniji pokrenuo je program učenja matematike gdje algoritam sličan Netflixu određuje koje lekcije učenici vide. Facebookov Mark Zuckerberg u 100 škola po cijelom SAD-u testira softver koji djecu postavlja za šefove učenja, dok učitelji imaju ulogu pomoćnika i mentora. NY Times