Obavljeni prvi letovi na novom terminalu u Zagrebu, u promet ide 28.3. - Monitor.hr
14.03.2017. (20:18)

Hoćemo ga zvati "Francek"?

Obavljeni prvi letovi na novom terminalu u Zagrebu, u promet ide 28.3.

Danas su obavljena prva testna slijetanja na novom terminalu Zračne luke Zagreb (ovdje tehničke informacije), kao i sve procedure prihvata putnika i prtljage. Prvo je obavljeno testno slijetanja, aviona iz Beča, a onda i testno polijetanje, aviona za Dubrovnik. Svečano otvorenje terminala bit će 21. ožujka, dakle idući utorak, dok će se za promet otvoriti 28. ožujka, utorak za dva tjedna. U novi putnički terminal ukupno je investirano više od 300 milijuna eura. Lider


Slične vijesti

14.10.2020. (08:53)

Franjo ne leti

Goranko Fižulić: Analiza sloma zagrebačkog turizma

Ukoliko će koncesionar Zračne luke nastaviti s istom politikom cijena aerodromskih taksi i naknada, zagrebački turizam neće se moći oporaviti u nekome kratkom roku jer neće biti dovoljno letova, a povratak na predpandemijske turističke brojeve mogao bi potrajati. Previsoke cijene koncesionara može smanjiti samo Andrej Plenković. Samo da podsjetim kako je u istom paketu s takvim cijenama i 200 milijuna eura državnoga jamstva tome koncesionaru, ali i daljnja sudbina nacionalnoga avioprijevoznika koji bez izdašne vladine pomoći više neće moći (po)letjeti, piše Goranko Fižulić.

28.11.2019. (09:30)

Franjo sam na svijetu

Zagrebački aerodrom napušta sve više avioprijevoznika, iduće će godine još i više

Aerodrom u Zagrebu stagnira u vrijeme velikog turističkog rasta i kada broj putnika u hrvatskim zračnim lukama raste preko deset posto na godišnjoj razini, piše specijalizirani portal Simple Flying. S oko 45 letova dnevno Zagreb je prometan poput kakvog sekundarnog aerodroma tipa Palermo, Hanover i Aberdeen, dok za iduću godinu analitirači prognoziraju pad – nije najavljena nijedna nova linija, Korean Air cjelogodišnju vezu Seul – Zagreb pretvorio je u sezonsku, CSA Czech Airlines otkazao je sve letove, Eurowings je prestao prodavati karte za letove za Berlin, Swiss Air otkazao je sve letove za Zürich. T-Portal potražio objašnjenje od bivšeg direktora.

02.10.2019. (23:30)

Kod Franje sve je manje

Fižulić: Zašto će aerodromi Skoplje i Priština za 5 godina imati više putnika od Zagreba

Zagreb više nije ni najveći hrvatski aerodrom jer će to ove godine biti Split, a u narednih pet godina po prometu putnika premašit će ga Skoplje, a vjerojatno i Priština, bez obzira na žestoku međusobnu konkurenciju, piše Goranko Fižulić. Zašto je to tako? Zagreb nije otvorio vrata niskobudžetnim avioprijevoznicima pa se s Franje Tuđmana leti puno skuplje nego s drugih aerodroma. Inače, dan nakon što je bankrotirala slovenska državna avio-kompanija Adria Airways, slovenski premijer Marjan Šarec kazao je da bi eventualno osnivanje nove kompanije bilo vrlo riskantno.

14.05.2019. (14:30)

Mrtvi kapital

Rat taksista na Tuđmanu za 40 milijuna kuna – osam od deset vožnji uzmu taksisti bez dozvole

Ove će godine preko zagrebačkog aerodrome prijeći oko tri i pol milijuna putnika, a da samo svaki deseti uzme taksi do Zagreba, uz niži prosjek cijene vožnje od stotinjak kuna, riječ je o poslu vrijednom oko 40 milijuna kuna godišnje. Jutarnji piše kako ondje danas vlada – kaos. Samo dio vozača taksira na za to određenom mjestu, stajalištu ispred terminala, za što plaćaju 20 eura mjesečno, a imaju – jednu vožnju dnevno. Ostali rade na poziv i dosad su skupljali putnike na parkiralištu, no otkako je aerodrom počeo naplaćivati parking 27 kuna (pa makar i dvije minute), putnike skupljaju na prvom katu, na terminalu za odlaske, ili na busnom stajalištu. Dodatni je problem što svi taksisti sami određuju svoju cijenu, jedino što je moraju imati jasno istaknutu.

15.11.2018. (12:45)

Novi rekord zračne luke Franjo Tuđman – 34 dana ranije nego lani zabilježili tromilijuntog putnika, Španjolac Jesuc dobio bon od 200 eura za duty free shop

10.07.2017. (08:10)

Luka od sto muka

Prvih 100 dana Zračne luke Franjo Tuđman: slaba ponuda, kašnjenja letova, loš prijevod

Nakon početnih pohvala, nova Zračna luka Zagreb u praksi je pokazala svoje nedostatke – fali osoblja pa kasne avioni, a piloti Croatia Airlinesa sami moraju prati prozore jer francuski koncesionar tu uslugu skupo naplaćuje. Osim toga, ZET-ov autobus koji povezuje aerodrom sa gradom nema stanicu ispred ulaza, pred kojim stajati mogu samo skupi velikogorički taksisti, a također je bizarno što vozi do Kvaternikovog trga. Zamjerke Franji Tuđmanu su i što ima slabu gastro ponudu, noću se može piti samo voda iz slavine, a prijevodi na engleski su loši. Dobra stvar je besplatni internet. Jutarnji

18.06.2017. (20:12)

Turistička država...

Ministarstvo: Zagrebački aerodrom mora biti otvoren od 0 do 24 sata

Zagrebačka Zračna luka u razdoblju od 26. ožujka do 28. listopada mora biti otvorena svaki dan u tjednu od 0 do 24 sata, objavilo je Ministarstvo prometa nakon što zrakoplov Croatia Airlinesa iz Zagreba za Dubrovnik u petak navečer zbog bure nije mogao sletjeti u Dubrovnik, a nisu mu dali ni da se vrati u Zagreb jer da aerodrom više ne radi. Dnevnik.hr

28.03.2017. (17:11)

Tisak – jedini hrvatski maloprodajni lanac u novoj zračnoj luci Zagreb, s dva prodajna mjesta, ostatak drži turska tvrtka

23.03.2017. (19:40)

Nikola voli Franju

Air Serbia obilježava Tuđmana: U utorak let Beograd-Zagreb za 59 eura

Air Serbia idućeg će utorka, na dan kada kreće promet s novog terminala Zračne luke Franjo Tuđman, na liniji Beograd – Zagreb – Beograd letjeti svojim širokotrupnim zrakoplovom Airbus A-330 koji inače leti između Beograda i New Yorka. Otvaranje nove zgrade terminala obilježit će i popularnom cijenom povratnog leta od 59 eura, što će vrijediti samo tog dana. Jutarnji

23.03.2017. (17:12)

Franjo Tuđman šalje Nikoli Tesli

Prometni stručnjak: Novi zagrebački terminal tjera putnike i avione u Beograd

Osjetno poskupljenje usluge uz nedovoljno funkcionalan i nedovoljno brz protok putnika, prtljage i tereta, premali broj stajanki (13) i izlaza (14), nedovoljno funkcionalna i potkapacitirana služba punjenja goriva, loše organizirane i neoptimizirane putanje za putnike, pogotovo transferne te nedostatak povoljnih usluga za low-cost operatere – glavne su manjkavosti novog terminala zagrebačke zračne luke, iznosi ozbiljne primjedbe prometni stručnjak Željko Marušić. Monitor