29.09.2017. (11:53)

Do idućeg ljeta

Od 1. listopada niže cijene cestarine

Od nedjelje, 1. listopada do 30. lipnja iduće godine na snazi su niže, vansezonske cijene cestarine na autocestama kojima upravljaju HAC i ARZ. Cijena cestarine na relaciji Zagreb – Split bit će 181 kunu (ljeti 200), a Zagreb – Rijeka 70 kuna (77 kuna). Za 13 kuna pada i cestarina od Zagreba do Osijeka. N1



Slične vijesti

27.10.2018. (17:30)

Koliko - toliko

Od 2023. nova pravila o cestarinama u EU: Po prijeđenoj kilometraži

Zemlje Europske unije od 2023. će za kamione morati uvesti naplatu cestarine na temelju prijeđene udaljenosti, a od kraja 2027. i za laka gospodarska vozila (osobni auti zasad ništa). Svi koji prolaze kroz Sloveniju znaju problem vinjeta – nova pravila ograničavaju i cijene kratkoročnih vinjeta za osobne automobile, po prijedlogu novih pravila bi vinjete trebale biti dostupne i za kraća razdoblja, poput jednog dana ili tjedna. 24 sata

16.09.2018. (15:30)

Jesenski izleti čekaju...

Cestarina Zagreb – Split opet spuštena na 181 kunu

Od jučer opet vrijede redovne cijene cestarina na HAC-ovim i ARZ-ovim autocestama (a to su sve ovim istarskog ipsilona i Zagreb – Macelj), što znači da automobil između Zagreba i Splita plaća 181 kunu (od 15.6. do 14.9. bilo 200 kuna). Rijeka – Zagreb je opet 70 kuna, Zagreb – Goričan 44 kune, Zagreb – Lipovac 128 kuna. Inače, u prvih osam mjeseci 2018. HAC i ARZ naplatili su 2.041.828.443 cestarina, 6,3% više nego lani – 1.920.787.025 kuna. Večernji

14.06.2018. (23:15)

Na autocestama kojima upravljaju HAC i ARZ od ponoći poskupljuju cestarine za 10 posto.

30.03.2018. (09:30)

Otvoreno: Za Hrvatsku je najbolji slovački model naplate cestarina

U Otvorenom [video_icon] sinoć bila zanimljiva tema i rasprava o tome treba li Hrvatska umjesto naplatnih kućica na autocestama uvesti druge oblike naplate poput vinjeta. Ne možemo uvesti takav model da naši ljudi ne plaćaju cestarinu, a turisti plaćaju, kazao je ministar Oleg Butković, dodajući kako će budući sustav naplate odrediti do kraja godine. “Sadašnji sustav naplate cestarina je neodrživ… prepisao bih slovački model. To su elektronska vinjeta za osobna vozila i ENC naplata za kamione. Kamioni bi obavezno imali GPS, kako bi im se naplaćivala cestarina na svim cestama. Ako će se voziti po D1 onda će plaćati skuplje nego da se voze po autocesti”, kazao je Marko Ševrović s Fakulteta prometnih znanosti. Bilo je riječi i o dugovima, monetizaciji te krađama

03.03.2018. (08:52)

Krađarina

Bivši blagajnik: Kako smo od HAC-a krali desetke tisuća kuna

Bivši blagajnik HAC-a otkrio je RTL-u kako je ljeti u svojoj naplatnoj kućici mogao ukrasti i po 20.000 kuna u 20 smjena (znači tisuću kuna na dan). Tvrdi da su on i neki kolege godinama krali desetke tisuća kuna od cestarina, a da neki to čine i danas. Ovako se kralo: prvo je trebalo nabaviti prekodirane kartice iz najbliže postaje, vozaču koji dolazi iz Zagreba do Slavonskog Broda za tu se relaciju plati 87 kuna, a prekodiranom karticom blagajnik je lažirao da dolazi iz susjedne postaje, što je bio iznos od samo 5 kuna, dok bi razliku u cijeni sebi zadržao.

08.01.2018. (11:12)

Novac je na, khm, cesti

Prihodi autocesta lani porasli na 2,45 milijarde kuna

Hrvatske autoceste i Autocesta Rijeka – Zagreb prošle su godine imale prihode od 2,45 milijardi kuna, što je rekordni rast prihoda od 13%, odnosno za 275 milijuna kuna. Povećanje prihoda autocesta kojima upravljaju državne tvrtke ostvareno je uglavnom poskupljenjem cestarina – u travnju su autoceste poskupjele za 4%, a u ljetnoj sezoni (od 1. srpnja do 30. rujna) za još 10% u odnosnu na zimsku tarifu. Povećano je međutim i korištenje autocesta – promet je lani porastao pet posto. Večernji

12.10.2017. (15:36)

Austrija pred Europskim sudom pravde pokreće postupak protiv Njemačke zbog planiranog uvođenja cestarina za osobna vozila na njemačkim autocestama, Beč smatra da se radi o diskriminaciji građana Europske unije koji nisu iz Njemačke