Od subote poskupljuje cestarina - od Zagreba do Splita 199 kuna - Monitor.hr
28.06.2017. (07:15)

Ljeto počinje na autoputevima

Od subote poskupljuje cestarina – od Zagreba do Splita 199 kuna

U subotu 1. srpnja poskupljuju cestarine zbog ljetne tarife i to na cestama Hrvatskih autocesta i Autocesti Rijeka -Zagreb. Cestarine će do 30. rujna biti 10% skuplje u odnosu na zimske tarife. Tako će vožnja od Zagreba do Splita umjesto 181 kunu koštati 199 kuna, a od Zagreba do Rijeke iznosit će 77 kuna, sedam više. Vožnja ljeti od Zagreba do Osijeka bit će 12 kuna skuplja i iznosit će 134 kune. Istarski ipsilon je poskupio već 1. lipnja. Večernji


Slične vijesti

16.04.2020. (10:30)

I HAC otkazao ljeto

Odgođeno sezonsko poskupljenje cestarina, a ENC jeftiniji 40%

Ministarstvo prometa privremeno je odgodilo sezonsko povećanje cestarine za 10% za vozila IA, I i II skupine, što je inače išlo u razdoblju od 15. lipnja do 15. rujna. Usto, HAC je spustio cijenu ENC-a za 40% s 122 na 73 kune. Inače, u posljednjih mjesec dana promet na autocestama je pao 70%, sad ih koristi nekoliko desetaka tisuća vozila dnevno. Jutarnji

10.07.2019. (13:30)

Posljednje dizanje brklje

Novi model naplate cestarine – 5 posto jeftinije, udarnim vikendima skuplje

Od 2022. bit će uklonjene naplatne kućice pa će se cestarina na HAC-ovim i ARZ-ovim autocestama plaćati ili očitanjem registracijskih pločica (ALPR) ili putem elektroničkog uređaja u vozilu (DSRC). Novi će model donositi uštedu od oko 13 milijuna kuna godišnje, pa bi HAC i ARZ pojeftinili cestarinu za 5 posto, s tim da bi cijene bile još niže cijene u razdobljima niže opterećenosti, a skuplje za udarnih vikenda u turističkoj sezoni. Večernji

19.06.2019. (00:30)

Filen dank

Sud EU: Njemačke cestarine su nelegalne

Sud Europske unije presudio je da je zakon o naplati cestarine u Njemačkoj, po kojem bi cestarinu plaćali samo stranci, protivan pravu Europske unije jer diskriminira sve koji nisu državljani Njemačke. Plan Berlina je bio da Nijemci plaćaju godišnju pristojbu, odnosno vinjetu 130 eura, a stranci 2,5 do 25 eura za 10 dana, od 7 do 50 za dva mjeseca i 130 eura za godišnju vinjetu. Poslovni

27.10.2018. (19:30)

Koliko - toliko

Od 2023. nova pravila o cestarinama u EU: Po prijeđenoj kilometraži

Zemlje Europske unije od 2023. će za kamione morati uvesti naplatu cestarine na temelju prijeđene udaljenosti, a od kraja 2027. i za laka gospodarska vozila (osobni auti zasad ništa). Svi koji prolaze kroz Sloveniju znaju problem vinjeta – nova pravila ograničavaju i cijene kratkoročnih vinjeta za osobne automobile, po prijedlogu novih pravila bi vinjete trebale biti dostupne i za kraća razdoblja, poput jednog dana ili tjedna. 24 sata

16.09.2018. (17:30)

Jesenski izleti čekaju...

Cestarina Zagreb – Split opet spuštena na 181 kunu

Od jučer opet vrijede redovne cijene cestarina na HAC-ovim i ARZ-ovim autocestama (a to su sve ovim istarskog ipsilona i Zagreb – Macelj), što znači da automobil između Zagreba i Splita plaća 181 kunu (od 15.6. do 14.9. bilo 200 kuna). Rijeka – Zagreb je opet 70 kuna, Zagreb – Goričan 44 kune, Zagreb – Lipovac 128 kuna. Inače, u prvih osam mjeseci 2018. HAC i ARZ naplatili su 2.041.828.443 cestarina, 6,3% više nego lani – 1.920.787.025 kuna. Večernji

15.06.2018. (01:15)

Na autocestama kojima upravljaju HAC i ARZ od ponoći poskupljuju cestarine za 10 posto.

30.03.2018. (11:30)

Otvoreno: Za Hrvatsku je najbolji slovački model naplate cestarina

U Otvorenom [video_icon] sinoć bila zanimljiva tema i rasprava o tome treba li Hrvatska umjesto naplatnih kućica na autocestama uvesti druge oblike naplate poput vinjeta. Ne možemo uvesti takav model da naši ljudi ne plaćaju cestarinu, a turisti plaćaju, kazao je ministar Oleg Butković, dodajući kako će budući sustav naplate odrediti do kraja godine. “Sadašnji sustav naplate cestarina je neodrživ… prepisao bih slovački model. To su elektronska vinjeta za osobna vozila i ENC naplata za kamione. Kamioni bi obavezno imali GPS, kako bi im se naplaćivala cestarina na svim cestama. Ako će se voziti po D1 onda će plaćati skuplje nego da se voze po autocesti”, kazao je Marko Ševrović s Fakulteta prometnih znanosti. Bilo je riječi i o dugovima, monetizaciji te krađama