Posjetiteljima Thompsonovog koncerta preporučuje se doći šest sati prije početka, imaju i aplikaciju - Monitor.hr
Jučer (17:00)

Na sve misle, tako barem kažu

Posjetiteljima Thompsonovog koncerta preporučuje se doći šest sati prije početka, imaju i aplikaciju

Govoreći o brojkama, otkriveno je da će o sigurnosti posjetitelja brinuti 3200-5000 zaštitara, kao i 50-80 timova Hitne pomoći. Jučer je za posjetitelje koncerta puštena i aplikacija, a u njoj sve potrebne informacije. Ukoliko nekoga brine odlazak na toalet, na Hipodromu će biti postavljeno 2500 WC kabina i pisoara u duljini od 500 metara. Koncert će se održati i po kiši, osim u slučaju ekstremnih vremenskih uvjeta, a zbog sigurnosti nisu dopušteni kišobrani pa je preporučeno ponijeti kabanicu. tportal… nastala navala na MPT aplikaciju, ljudima kasne kodovi za prijavu (Index), aktivirani krizni stožeri u bolnicama (Index), šef udruge zaštitara: Najveći sigurnosni problem zapravo je to što će 500.000 ljudi biti na jednom mjestu. Oko 350.000 ljudi će taj dan dolaziti izvana. Ljudi će provesti pet, šest sati u prometu, zatim još nekoliko kilometara pješačiti do koncerta i na kraju čekati na ulaz, i sve to na 30 stupnjeva u srpnju (tportal)


Slične vijesti

Jučer (07:00)

Ili Cate Blanchett

Može li Boba Dylana glumiti žena? Može, ako se zove Chan Marshall

Rezimirajmo: je li Cat Power, ali i Dylanu, sve ovo trebalo? Uvjereni smo da jest. Jer ako Timothee Chalamet za basnoslovni honorar može onako detaljno skidati predelektričnog Dylana u ‘Potpunom strancu’, onda valjda i Marshall, žena koja je skinula pola glazbenog svijeta i njihove pjesme učinila svojima, za 39, 44 i 49 eura po ulaznici isto može učiniti s Dylanom, jer svojom životnom pričom na to polaže moralno pravo. Šteta je jedino što za tu priliku Zagreb nije skroz napunio Lisinski, jer prolazeći pored Hipodroma na povratku kući zaključili smo da nas zainteresiranih za ovakvu vrstu zabave ima manje nego kamiona koji su tamo već parkirani. Bojan Stilin za tportal

Prekjučer (14:00)

Moćna mačka i stari bard

Cat Power u Lisinskom – rekonstrukcija Dylanove bitke kod Royal Alberta

Dok je studijsko izdanje ovog materijala Cat Power djelovalo kao lijepa posveta, uživo program pomalo podsjeća na one rekonstrukcije povijesnih bitaka poput one naše u Stubici gdje se svi obuku u kostime i sve se ponovno odigra prema povijesnom scenariju, samo ovaj put znamo da nitko neće poginuti. Je li ovaj program išta manje koncert jednog tribute banda zato što mu je pjevačica poznata? Svi koji tvrde da je Bob Dylan loš pjevač ili nikad u životu nisu pjevali ili nemaju pojma o pjevanju. On svoje pjesme čini uvijek drugačijima kako ne bi dosadile ni njemu ni publici tako da im,, često na licu mjesta, mijenja melodije i tekstove, što bi se moglo usporediti i s nekim džezerskim tehnikama improvizacije, a to zahtjeva izvrsnu kontrolu nad glasom i tekstom koji pjeva dok se istovremeno prati na gitari i harmonici.

Naime, u samoj srži nastupa je dovoljno želje za odmakom u izvedbi same Cat Power da njezin vokalni rad ostaje kreativno reinterpretacijski, a ne kopija Boba i to mu je glavna sastavnica. Bend s druge strane niti odstupa niti dovoljno dobro kopira The Band, a sve to skupa nas ostavlja da svako ponaosob sebi opravda ili ne opravda smisao cijelog jednog ovakvog eksperimenta. Ravno do dna

11.06. (18:30)

Grunge praznik

Jerry Cantrell u Tvornici Kulture: Sve još miriše na Staleyja

Ponovno je posjetio Zagreb, promovirajući svoj odličan prošlogodišnji album “I Want Blood” na istoimenoj turneji. Kako je koncert jedini u široj regiji interes je bio popriličan i tražila se karta više pred rasprodanom dvoranom. Cantrell je ostavio neizbrisiv trag u grunge, rock i metal svijetu s AIC, što je pokazao i noćas, ali i u samostalnim glazbenim vodama uspijeva zadržati svježinu i inovativnost sa zaraznim i pamtljivim melodijama ne odmičući se previše od domicilnog zvuka uz koji ipak dodaje soju posebnu notu pa je tako i posljednji sveukupno solidan album naoružan s par izrazito jakih pjesama. Nije prošlo i bez legendarnih stvari Alice in Chains. Muzika

07.06. (21:00)

Za svakoga po nešto, istinskog rock'n'rolla samo za neke

Bare i Majke još jednom dokazali da im nema ravnih po pitanju fundamentalnog blues rocka

Poluamfiteatarski prostor ispred pozornice netom prije koncerta bio je praktički potpuno prazan jer je većina ljudi sinoć došla “pogledati onu nadrobljenu budaletinu i videti na kaj on to liči”, a ne na koncert, pa se šačicu mlađahnih i malo starijih fanova i ljudi za koje se vidi da razumiju koncertne uzuse, a koji su se pozicionirali ispred stejdža, moglo nabrojati na prste jedne ruke. Ostali su se povukli pedesetak metara nazad, na sigurnu udaljenost linije štandova od kojih je jedan prije i za vrijeme koncerta sporadično i bez nekog pravog razloga, bljuvao i nekakve nefantastične vatre. Kad se izvođač nađe u kontekstu kojem niti najmanje ne pripada, to može biti izrazito oslobađajuće i motivirajuće. Bare je bio izrazito energičan, humorističan, zanimljiv i neobično nemiran, pa je čak gotovo u potpunosti zaboravio na svoj stolac koji je postao sastavni dio njegovih koncerata unazad nekoliko godina i umjesto toga suvereno fizički i psihički vladao cijelom pozornicom. Bilo je i incidenata, kažu na Ravno do dna.

07.05. (14:00)

Sedam veličanstvenih i jedna truba emocija

JazzHR festival vraća se s glasovima koji nadilaze granice

Proljetna edicija JazzHR festivala održat će se od 14. do 16. svibnja u zagrebačkoj Tvornici kulture, donoseći sedam nastupa vrhunskih jazz umjetnica. Među izvođačicama su Thana Alexa, Mirna Bogdanović, Maja Rivić, Nina Strnad i Štěpánka Balcarová, a program uključuje i Obradovic-Tixier Duo te mađarsku glazbenicu Rózu Hárs. Festival pod vodstvom Lane Janjanin slavi raznolikost, improvizaciju i suvremeni jazz izričaj, a early bird ulaznice dostupne su putem Entria. tportal

28.04. (09:00)

Brine li se tko za konje?

Koncert na Hipodromu mogao bi se čuti čak do Sljemena, udaljenog 12 kilometara

U praksi se za velike koncerte na otvorenom planira sistem s više razglasnih točaka za bolju distribuciju zvuka. Bez obzira na to, može se računati s razinama od oko 120 decibela blizu izvora, što je usporedivo sa sirenom hitne službe na maloj udaljenosti ili grmljavinom neposredno iznad vas. Jasno će se čuti u Dugavama, Trnju, na Trešnjevci, sve do Glavnog kolodvora. Nešto slabije, na razini pozadinske buke, čut će se do Maksimira, Šalate, Pešćenice, Črnomerca, Španskog i Buzina. Ovaj koncert, koji se već sada naziva najvećim koncertom na svijetu, predstavlja značajan organizacijski izazov. Poseban naglasak stavljen je na sigurnost i promet. Stručnjaci, uključujući ekipu fizičara, moraju prije koncerta odrediti potreban broj koridora za prolaz, sanitarnih čvorova, zaštitara, lokaciju parkinga i cjelokupnu organizaciju. tportal

03.04. (01:00)

Dost dobar gužvanac

Prema Guinessu, najposjećeniji koncert u povijesti je Jeana Michela Jarrea, gledalo ga je 3 i pol milijuna ljudi

Prema Guinnessovim podacima, koncert je s plaćenim ulaznicama pratilo pola milijuna ljudi, a ukupna brojka gledatelja iznosila je 3,5 milijuna. Umjetnik kojeg ćemo ovoga ljeta imati priliku gledati u pulskoj Areni postavio je taj rekord 6. rujna 1997. godine u Moskvi, u kojoj je nastupio povodom proslave 850. obljetnice grada. Tu negdje je i nastup Roda Stewarta na brazilskoj Copacabani 1994. No, točan broj je teško reći, pogotovo kad u to vrijeme nije bilo dronova i kamera u 4K rezoluciji i umjetne inteligencije koja bi brojala glave na snimkama.tportal, Index

02.04. (16:00)

Pozdrav Azri, makar s nekog drugog hipodroma

Jurkas: Samo bi još jedna osoba možda mogla postići ovo što je Thompson, samo da želi – Branimir Štulić

Bi li itko drugi mogao izazvati ovakav interes za koncert u Hrvatskoj? “Da ga to zanima i da je u autorskom naponu, možda bi mogao Štulić, ali nitko više. Da se odluči vraćati iz Amsterdama i da hoće prodavati nostalgiju kao što to Bregović radi. Mogao bi, otprilike, taj red veličine. Ali mislim da nitko drugi ne može” – kaže glazbeni kritičar Anđelo Jurkas za Index. Ipak, Thompson je, svakako puno više od Štulića, specifičan po tome što je istovremeno zabavljač i politički simbol. Zadnjih desetljeća Thompson takvo ponašanje ne potiče, ali ga ne može ni kontrolirati jer se, govori Jurkas, “stalno provlači mit o njemu kao nacionalnom zaštitniku”. Jurkas napominje kako u Hrvatskoj kronično nedostaje senzacija, pa onda javnosti dobro dođe netko kao Thompson, iako su njegove poruke već repetitivne.