Osim ako se braća ponovno posvađaju
Povratak Oasisa: Kao da idete na finalnu utakmicu koja ne može završiti drugačije nego pobjedom
Većina bendova ima obožavatelje. Oasis ima navijače. Poput nogometnog kluba. Otud je i Adidas u igri kao glavni merch faktor – Oasis je jedino ime iz svijeta rocka koje se ispisuje na dresovima. Stalno negdje duboko u podsvijesti čuči i gubitnička opcija: „Hoće li se braća posvađati baš uoči vašeg odlaska na koncert kao što su to učinili 28. kolovoza 2009. u Parizu?“ Možda to i jest jedan od glavnih pokretača Oasis euforije – ta lebdeća opasnost da stvari u svakom trenutku mogu poći u krivom smjeru. Ali tako je to u rocku, posebno među onima koji su na Olimpu tog istog rocka – bez aure neke vrste opasnosti očigledno ne ide. Zoran Stajčić za Ravno do dna, koji zaključuje tekst s ovime: Nismo bili devedesetih u Manchesteru kad se ova velika rock priča događala, ali izgleda da smo došli u trenutku kad se taj ogromni plimni val ponovno uzdignuo kako bi nas potpuno preplavio.