'Punisher': Promišljen i duboko potresan prikaz posljedica PTSP-a - Monitor.hr
09.12.2017. (18:26)

Još jedan Marvelov pogodak

‘Punisher’: Promišljen i duboko potresan prikaz posljedica PTSP-a

“Ako vam je već lagano dosta superjunaka i njihovih lamentacija o težini njihovog odabira, samonametnutog tereta na njihovim izmučenim plećima i moraliziranja o značaju i značenju bivanja superjunakom, a želite zagristi u nešto daleko kompleksnije i izazovnije, nipošto nemojte propustiti Punishera. Ono što je Jessica Jones učinila za seksualnu traumu, to Punisher besprijekorno čini za ratnu traumu, nimalo olako ne pristupajući tematici koju si je zadao, već je temeljito, inteligentno i s velikom dozom razumijevanja obrađujući. Time ova izvrsno napisana i odglumljena serija trpi višestruka gledanja i osviješteno otvara brojna pitanja koja su uronjena u zonu sive, ne pretendirajući ni u jednom trenutku na imanje odgovora”, piše Koraljka Suton o novoj Netflixovoj seriji.

04.01. (16:30)

Uvod u Oscara

Netflix dominira u nominacijama Zlatnog globusa

Sa Zlatnim globusom nam stiže vrhunac sezone dodjela filmskih nagrada, a Netflix ima uvjerljivo najviše nominacija. Sa 17 nominacija prednjači među filmskim producentima, a slijede ga Sony s osam, te Disney i Warner Bros s po šest nominacija. I među televizijskim producentima dominira Netflix, također sa 17 nominacija, HBO ih ima 15, a Hulu i Prime Video po pet. U glavnoj filmskoj kategoriji bore se čak tri Netflixova originalna filma, a najviše nominacija ima drama Bračna priča – čak šest. Novi list

22.03.2019. (22:30)

Hribar o streaming protiv kina ratu: Spielberg je ljut svakim atomom svog bića

Na Spielbergove tvrdnje da treba ‘razlikovati filmove stvorene za kino i one za gledanje ili streamanje kod kuće’ iz Netflixa su rekli: Mi volimo film. A tu su i još neke stvari koje volimo. Pristup filmu ljudima koji si to ne mogu uvijek priuštiti ili žive negdje gdje nema kina. Dopustiti svima, svugdje, u isto vrijeme da uživaju u otvaranju filma. Davanje filmašima više načina da dijele svoju umjetnost. Ništa od toga nije međusobno isključivo – priča Hrvoje hribar za 24 sata.

22.02.2019. (12:00)

Netflix, koji je producirao “Romu”, ulaže 25 milijuna dolara u kampanju da mu film osvoji Oscara, to dvostruko više od budžeta samog filma

17.02.2019. (14:30)

Sve po zakonu

Amazon i Netflix u SAD-u neće platiti ni dolara poreza na dobit

Amazon je u 2018. godini gotovo pa udvostručio dobit, koja se popela na 11,2 milijarde dolara, a Netflix je ostvario profit od 845 milijuna dolara. Zbog Trumpove porezne reforme, koja je smanjila osnovnu stopu poreza na dobit sa 35% na 21% i nije zatvorila razne “rupe” u poreznim propisima, Amazon je u konačnici porez obračunao po stopi od -1%, pa je država zapravo njima dužna 129 milijuna dolara. Na čemu je točno Netflix “uštedio” i kako je uspio prijaviti nula dolara porezne obveze još uvijek nije dospjelo u javnost, ali očito je da su to sve učinili sasvim legalno. Bug

19.01.2019. (11:55)

Prihodi Netflixa skočili 27 posto, broj pretplatnika za 8,8 milijuna

16.01.2019. (22:00)