Leteći Golf? Volkswagen predstavio V.MO, svoj prvi putnički dron - Monitor.hr
01.08. (07:00)

Samo im je nebo granica

Leteći Golf? Volkswagen predstavio V.MO, svoj prvi putnički dron

Volkswagenovi stručnjaci ovaj su prototip nazvali “Leteći tigar”, kako bi tim imenom i crno-zlatnom livrejom odali počast kineskoj tekućoj godini tigra. Koncept je zasnovan na tehnologiji autonomne vožnje, kao i novim baterijskim tehnologijama, poručeno je. Letjelica je duga 11,2 metra, ima raspon krila od 10,6 metara, a pogoni je osam rotora za stvaranje uzgona, uz još dva pogonska rotora za horizontalni let. Kad je riječ o ostalim performansama, poznato je tek da je planirani dolet letjelice, s putnicima i teretom, do 200 kilometara. Tijekom ove godine Volkswagen će, kroz svoj projekt Vertical Mobility, u Kini obaviti i prve pokusne letove kako bi optimizirali aktualni koncept. Unaprijeđeni prototip potom bi trebao poletjeti krajem ljeta iduće godine. Bug


Slične vijesti

04.08. (09:18)

Volkswagen odustao od najpopularnijeg modela: Izgleda da ništa od Golfa 9

14.06. (18:00)

U drugoj polovici 20. stoljeća

Volkswagen u Brazilu pod istragom zbog držanja zaposlenika u dužničkom ropstvu

No, umjesto obećanih unosnih poslova, radnici na određeno vrijeme bili su suočeni s izrabljivanjem i dužničkim ropstvom. “Na farmi ste mogli kupiti samo hranu po apsurdno visokim cijenama”, prisjeća se bivši radnik José Pereira. “Kad smo raščistili prvih stotinu hektara, imali smo velike dugove kod posrednika za zapošljavanje. Rekao je: Hoćete ići? Ne! Sada morate odraditi svoje dugove.” José Pereira i njegovi kolege ključni su svjedoci u istrazi brazilskog javnog tužitelja protiv Volkswagena. Oni pripovijedaju o vezivanju nakon pokušaja bijega, premlaćivanju, radu pod oružanom prisilom pa i o smrtnim slučajevima. (…) “Robovski rad u prilagođenim formama postoji  u svim brazilskim državama. Od 1995. do danas više od 58.000 ljudi oslobođeno je robovskih radnih odnosa.” Deutsche Welle

12.03. (09:09)

Volkswagenov legendarni ‘hipi’ kombi od sada u električnom izdanju

18.09.2020. (12:30)

Drugi jednorog

Volkswagen nudi Rimcu brend najskupljih automobila na svijetu

Ako Volkswagen preko Porschea prebaci u Rimac Automobile vlasništvo nad Bugattijem, a Porsche poveća svoj udio na 49 posto ili neki manji postotak, Rimčev će startup automatski postati tržišno vrijedan više od milijardu dolara. Drugim riječima, nova dokapitalizacija Rimac Automobila neće biti u novcu, neće se provesti ni preko IPO-a, nego će biti ‘papirnata’. Rimčeva će tvrtka time dobiti u svoje okrilje jedan od najrazvikanijih automobilskih brendova na svijetu. Jutarnji

26.05.2020. (16:30)

Gas Auto

Sud o aferi dieselgate: Volkswagen mora kupcima platiti odštetu

Odlukom Vrhovnog suda Volkswagen će morati svojim europskim kupcima modela s manipuliranim dizelskim motorima isplatiti odštetu. Sud je potvrdio da kupac ima pravo na nadoknadu štete u iznosu cijene vozila u trenutku kada ga je kupio, a auto vraća proizvođaču. Ova otvara mogućnost tužbi i kupaca iz Hrvatske.  Procjenjuje se da bi ukupno oko 60.000 klijenata moglo tražiti povrat novca za svoje modele u koje je ugrađen dizelski motor, programiran tako da na ispitivanju ispušnih plinova pokazuje lažne, niže vrijednosti. HRT

23.01.2020. (22:30)

Nikola ima jaka kola

Muskov Tesla po vrijednosti prešišao i veliki Volkswagen

U srijedu su Tesline dionice porasle 4%, što znači da je tržišna vrijednost američkog proizvođača električnih vozila došla na 102,6 milijardi dolara, čime je istisnuo njemački Volkswagen s pozicije drugog proizvođača automobila u svijetu po tržišnoj vrijednosti (VW je na 99,6 milijardi). Vodeću poziciju drži japanska Toyota s 230 milijardi dolara. Tesla je prošle godine isporučio 367.500 automobila, Volkswagen 11 milijuna, a Toyota je od siječnja do studenog prodala nešto više od devet milijuna.

11.03.2019. (18:00)

Radničko vijeće Volkwagena je protiv pogona u istočnoj Evropi za koji se bori više država, među kojima je i Srbija

04.02.2019. (23:00)

Mnogi su prerano otpisali dizel – Volkswagen je u 2018 povećao prodaju dizelskih modela u osobnom programu s 15% na 27%. Udio dizelaša u volkswagenovoj ukupnoj prodaji narastao za 4% – na 43%