Od 2008. za HŽ smo dali 18.800, HAC 6.400 kn, a poljoprivredu 3.900 kn - Monitor.hr
25.05.2015. (18:51)

Rupe bez dna

Od 2008. za HŽ smo dali 18.800, HAC 6.400 kn, a poljoprivredu 3.900 kn

U zadnjih 10 godina ukupna stavka proračunskih rashoda po računskom planu “HŽ modernizacija” iznosi 8,48 milijardi kuna, te još 16 milijardi kuna subvencija iz proračuna, piše Index. To znači kako je prosječan radnik dao samo za željeznice oko 18.800 kuna, ili 1.880 kn godišnje. Za HAC su vozači kroz trošarine državnim autocestama uplatili 9,2 milijarde kuna, ili oko 6.400 kuna po vozilu, tj. 900 kuna godišnje. Za domaću poljoprivredu u zadnjih 10 godina izdvojili smo 31 milijardu kuna, ili oko 3.900 kuna godišnje po zaposlenom.


Slične vijesti

27.11.2022. (11:00)

Uskoro će biti raspisan natječaj za projektiranje prometnice

HAC kreće u gradnju trećeg kraka autoceste Zagreb – Karlovac: 85 posto novca stiže iz fondova EU

AUTOCESTA A1 ZAGREB - SPLIT, BOSILJEVO 1 - SMJER MORE – Anić Outdoor

Godinama se priča o gradnji trećeg traka autoceste A-1, od Zagreba do Karlovca, a čini se da se uskoro kreće i u realizaciju. Projekt je najavljen na lokalnoj razini, u Skupštini Karlovačke županije, a za desetak dana HAC će raspisati natječaj za projektiranje prometnice. Nakon što se sagradi dionica od Zagreba do Karlovca, gradit će se i treći trak dionice – od Karlovca do Bosiljeva. Razmotrit će se i gradnja čvorova, odnosno novih izlaza s autoceste. Projekt bi obuhvatio rekonstrukciju dvaju najvažnijih i najvećih čvorova na dionici – Lučko i Karlovac – te gradnju izlaza Lišnica, čime bi izlaz na autocestu dobila Duga Resa (nakon izlaza Novigrad na Dobri i prije izlaza Bosiljevo 1), a gradio bi se i čvor Stupnik. Jutarnji

02.07.2022. (20:00)

Misle na svoje radnike

U HAC-u plaća će se korigirati svaki mjesec ovisno o stopi inflacije

Val poskupljenja u Hrvatskoj nastavio se i u lipnju, nakon što je inflacija u svibnju bila rekordno visoka – 10,8 posto na godišnjoj razini. Poseban razlog za zabrinutost je i rast cijena hrane koji je u Hrvatskoj gotovo dvostruko snažniji nego u ostatku eurozone. U Hrvatskim autocestama sredinom lipnja potpisan je novi kolektivni ugovor prema kojem će se plaća korigirati svaki mjesec sukladno povećanju ili smanjenju potrošačkih cijena u Hrvatskoj i to prema podacima u Narodnim novinama. Slobodna

13.02.2022. (11:58)

HAC traži trojac koji će danonoćno nadzirati Krčki most, platit će ih ukupno 850.000 kn

15.01.2020. (09:00)

Aplauz

HAC u dvije godine dužan dvije milijarde kuna manje

Hrvatske autoceste u dvije su godine smanjile svoju ukupnu zaduženost za gotovo dvije milijarde kuna, i to refinanciranjem kredita, smanjenjem broja radnika i operativnih troškova. Sada ta državna tvrtka ima 20,3 milijarde kuna ukupnog duga. Stari krediti, ne računajući nove koje će uzimati za investicijske projekte, bit će u potpunosti otplaćeni do 2030., navodi HAC. Večernji…

07.05.2019. (20:30)

Naplatna foteljica

Od 90 šefova u HAC-u – polovina je višak

HAC treba ukinuti čak 40 od 90 postojećih rukovodećih mjesta, a 140 zaposlenih u administraciji apsolutni je višak i nepotrebni su za funkcioniranje tvrtke, preporučuje konzultantska tvrtka Deloitte. Jutarnji piše da će do kraja mjeseca biti ukinut jedan samostalni odjel, tri odjela i deset grupa, među ostalim, mjesta direktora sektora, šefova odjela, šefova cestovnih pravaca itd.

03.06.2018. (09:16)

Moguće da ste se pitali, HAC obećaje: većinu radova na cesti ćemo završiti do 14. lipnja

02.04.2018. (12:00)

Hrvatske autoceste moble bi ići u djelomičnu privatizaciju – mirovinskim fondovima i građanima bi se ponudilo oko 20 posto suvlasništva u HAC-u; prije toga mora se ovesti novi model sustava naplata cestarina

29.03.2018. (14:27)

Peglanje kartice, najveće u državi

Ušteda od 50 milijuna eura godišnje – 1,8 milijardi novih kredita cestarima

Vlada je danas dala jamstva cestarskih tvrtkama (HAC, HC, ARZ) za dizanje kredita od 1,8 milijardi eura, čime će biti zamijenjeni stari, nepovoljniji krediti. Novi kredit je na rok od 12 godina, kamata od 1,95 posto, što će značiti uštedu od 50 milijuna eura godišnje. Prošle je godine na sličan način refinanciran dug od 1,275 milijardi eura, a iduće godine će biti još 400 milijuna eura. HRT

17.09.2017. (10:49)

Logistika i prijevoz

Više putnika nije svima donijelo bolje rezultate

Iako u pravilu ne spadaju na tvrtke s najvećim prihodom i profitom, logističke i prijevozničke tvrtke su kičma svakog gospodarstva jer bi se bez njih tržište raspalo. Hrvatske autoceste su najveća tvrtka po prihodu u ovom sektoru s realizacijom od 1,69 milijardi kuna. Ostvareni prihod je 6,8 posto veći nego u prethodnom razdoblju, a tvrtka nije iskazala dobit niti gubitak. Poslovni