Povišice, novi avioni, Ina... sve će koštati preko 27 milijardi kuna - Monitor.hr
27.12.2016. (07:56)

Samo računi

Povišice, novi avioni, Ina… sve će koštati preko 27 milijardi kuna

Osim Ine koja će koštati oko 15 milijardi kuna, Hrvatska je Mađarima dužna za plin između 2 i 3 milijarde kuna. 4,1 milijardu kuna moglo bi stajati plaćanje mirovina i drugih prava borcima HVO-a, a 3,1 milijardu kuna procjena je troška za eskadrilu aviona i helikoptera. Tu je i trošak od 270 milijuna kuna za božićnice zaposlenih u državnim i javnim službama, te još oko 700 milijuna kuna za povećanje plaća temeljem starih ugovora. Ukupno je to 27,3 milijarde kuna u 2017. 24sata


Slične vijesti

07.10.2023. (07:05)

Život na sjeveru

Ne teče samo med i mlijeko: 10 stvari koje otežavaju život u Kanadi

Majority of Canadians unprepared for a winter emergency: poll - National | Globalnews.ca

Jedan korisnik Reddita postavio je pitanje: što sve ne valja ako živite u Kanadi? Odgovora je bilo svakakvih, od toga da su stanarine visoke, kuće nedostupne i skupe baš kao i pretplate za mobitele, mliječni proizvodi i alkoholna pića pa do “Ogromne su udaljenosti. Jeftinije je letjeti u Europu nego u mnoga mjesta u Kanadi”. Punkufer s Buzzfeeda prenosi 10 najzanimljivijih odgovora. Evo nekih:

  • “Posjedovanje nekretnine. Mnogi ljudi ne mogu ni sanjati o prestanku plaćanja stanarine i kupnji stana.”
  • “Činjenica da policija liječi krizu mentalnog zdravlja. Mislio sam da se moji porezni novci troše na zdravstvenu zaštitu.”
  • “Zima. Sve sam rekao”
  • “Život u neposrednoj blizini SAD-a znači da američki mediji često dominiraju nad kanadskim. Kanađani često više pozornosti pridaju američkim izborima nego svojima.”

 

29.11.2018. (17:30)

Gologuzi na zimi

Svaki drugi hrvatski građanin nema novca za neočekivane izdatke

Čak 56,2 posto hrvatskih građana ne može se suočiti s nepredviđenim troškovima, pokazuje najnovije izvješće Eurostata (ovdje). Dakle, više nego svaki drugi ne raspolaže ušteđevinom kojom bi mogli pokriti nekakav veći kvar u kućanstvu, oštećenje automobila, financijski šok zbog gubitka posla itd. Lošiji su samo Latvijci gdje 59,9% nema rezervu za rješavanje problema, dok su Bugari bolji (53,2%). EU prosjek je 33,9%, a najbolje stoje na Malti s 15,8% nespremnih na financijski problem. T-Portal

20.12.2017. (18:57)

Razmetni sinovi

Troškovi zastupnika u 2017. veći od 8 milijuna kuna

Hrvatski sabor objavio je pregled troškova rada zastupnika u razdoblju od 1. siječnja do 15. prosinca 2017. godine, prema kojima su zastupnici u 2017. ukupno potrošili 8,28 milijuna kuna. Brojka nije konačna, jer nisu obračunata sva službena putovanja. Najviše je potrošio SDP-ov Domagoj Hajduković, čiji su troškovi iznosili 190.838,95 kuna. Slijedi ga HDZ-ov bivši ministar vanjskih i europskih poslova, Miro Kovač, s troškovima od 154.014,30. N1

27.11.2017. (20:46)

Prazan džep

U prosincu ćemo potrošiti 12,5 milijardi kuna, čak 500 milijuna više

Prema procjenama Hrvatske gospodarske komore, potrošnja u prosincu 2017. iznosit će 12,5 milijardi kuna, što je u odnosu na isto razdoblje prošle godine porast za 500 milijuna kuna, odnosno 4,16%. Potrošnja građana za ovogodišnji Black Friday procjenjuje se na oko 500 milijuna kuna, što je oko 15 posto više u odnosu na prošlu godinu. Agrobiz

16.03.2017. (14:57)

Stare boljke

Sedam državnih bolnica u minusu pola milijarde kuna

Državnim bolnicama rastu rashodi, izdaci i obveze, vidljivo je iz prikaza analize poslovanja deset državnih bolnica. Ravnatelji svih pet kliničkih bolničkih centara (Zagreb, Sestre milosrdnice, Split, Rijeka, Osijek), kliničkih bolnica (Merkur i Dubrava) i klinika (Zarazna, Klaićeva i Lovran) nedavno su o svojim financijskim pokazateljima za 2016. godinu razgovarali s ministrom zdravstva pa se vidjelo da su u 2016. godini napravili između sedam i deset posto deficita. Iznimke su Rijeka, Lovran i Infektivna, koje su poslovale pozitivno. Ukupni prihodi svih deset bili su 6,45 milijardi kuna, a rashodi 6,9 milijardi (Večernji pogrešno navodi “milijuni” kuna, al’, evo ni ministar ne zna pa nije za zamjeriti) pa je rezultat poslovanja minus od 462,733.337 kuna.

22.02.2017. (18:54)

Novčeki lete

Ministarstva lani potrošila 11 milijuna kuna na reprezentaciju

Na skupe večere, pića, promidžbene materijale i konferencije ministri su prošle godine potrošili oko 11 milijuna kuna (na početku gospodarske krize 60 milijuna godišnje). Na reprezentaciju najviše troši ministarstvo obrane, u prosjeku milijun i 500 tisuća kuna svake godine, najviše zbog međunarodnih konferencija. Ministar Zmajlović je 2014. potrošio 74 tisuća kuna. 2015. 130 tisuća kuna, a Mostov Dobrović trošak gotovo udvostručuje na 245 tisuća kuna. Ministar Grčić je trošio od 390 do gotovo 500 tisuća kuna, a Tolušić i Žalac dižu na oko 760 tisuća kuna. Za ministra Hajdaš Dončića trošilo se do 200 tisuća, a Butković povećava na 250 tisuća kuna. RTL vijesti

26.01.2017. (14:10)

Nedajmo im da muljaju

Aktivizam građana: Kako Bruxelles troši novac na službena putovanja?

Nakon što je otkrio da je predsjednik EK Jean-Claude Juncker potrošio 63 tisuće eura na putovanje air–taxijem za G20 sastanak u Turskoj, Access Info Europe pokrenuo je kampanju za pristup informacijama o putnim troškovima svih povjerenika u EK. U kampanji sudjeluje i GONG te poziva građane da se uključe postavljajući zahtjeve za informacijama o putnim troškovima za sve povjerenike tijekom cijele 2016. Monitor

25.09.2016. (15:56)

Kako smanjiti mjesečne troškove?

05.09.2016. (08:54)

Lovu na sunce

SDP potrošio više od 6 milijuna kuna, Most samo 685 tisuća kuna

Narodna koalicija (SDP, HNS, HSS, HSU) na kampanju za prijevremene izbore dosad je potrošila 6,4 milijuna kuna, što je za otprilike 4 milijuna kuna manje nego lani. Most je potrošio gotovo 685 tisuća kuna, dok je lani trošak promidžbe bio milijun kuna. Bandićeva koalicija od početka službene kampanje potrošila je 2,7 milijuna kuna, a lani navodno samo 44.000. HDZ, Pametno i Živi zid još nisu objavili svoje podatke. T-Portal

29.08.2016. (12:20)

Nema love

Većina stranaka sama će voditi kampanje bez pomoći PR agencija

Domaće marketinške i PR agencije tvrde da ne rade sa političkim strankama u ovoj kampanji, a isto tvrdi i većina stranaka, navodeći kako sami vode kampanju koristeći se stručnjacima iz vlastitih redova. Jedino HDZ priznaje da je angažirao vanjsku agenciju i to samo u pojedinim segmentima kampanje: vizualnog identiteta i dizajna, TV produkcije te zakupa medijskog prostora. Stranka Pametno jedina otvoreno priznaje s kim surađue, agencijama Maksima komunikacije i Najlon. T-Portal