Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture predlaže povećanje osnovice naknade za uporabu javnih cesta s 28,50 na 40 eura. No, postoji niz koeficijenata koji se množe s naknadom i daju konačnu cifru za plaćanje. Kako doznaje 24sata, vlasnike osobnih vozila čeka poskupljenje od oko 60 posto. Naknada za vozila s motorom do 1600 kubičnih centimetara će iznositi 79,60 eura, što je čak 30 eura više nego sada. Vlasnici najjačih automobila će plaćati između 159 i 255 eura godišnje. Vlasnici motocikala će, pak, plaćati 18 eura godišnje, dok će vlasnici mopeda proći besplatno. tportal
Tvrdnju iz naslova neslužbeno doznaje Glas Podravine, jer bi se, kako kažu, u suprotnom smatralo da aljkavo obavljaju svaki dijagnostički postupak. Dok iz lokalnog medija pritom predlažu rad u tri smjene, zapravo se žele požaliti kako se na red za tehnički pregled obično jako dugo čeka, mnogi izgube cijelo prijepodne ili poslijepodne, dok su u nekim drugim zemljama to riješili tako da su složili da se on obavlja svake dvije godine (a ako vozilo nije starije od deset godina, negdje i svake tri godine).
Više od 430.000 automobila u Hrvatskoj tijekom prošle je godine palo na tehničkom. To znači kako je svaki peti automobil na cesti tehnički neispravan. Razlog je taj što Hrvati voze u prosjeku 15 godina stare automobile, otkriva novinar RTL-a Danas Marko Šiklić. U Centru za vozila Hrvatske otkrivaju kako su u kategoriji do 10 godina starosti najpouzdanije marke koje prolaze na tehničkom Mazda, Volvo, Suzuki, Mercedes i Toyota. Prosječno automobili imaju pet grešaka zbog kojih ne prolaze na tehničkom. Posebno zabrinjava najveći broj uočenih kvarova na kočnicama. Uz njih, tu su i loše gume. Danica
Tijekom 2021. godine na redovnom tehničkom pregledu od 2.271.201 pregledanih vozila, neispravno ih je bilo 448.386 što predstavlja udio od 19,74% ukupnog broja pregledanih vozila. Najveći broj nedostataka pronađen je na svjetlima i kočnicama. Uočen je i porast broja vozila na električni (3054) i hibridni pogon (15.918). Poslovni…
U članku možete vidjeti više tablica po kriterijima: od nula do 50.000 kilometara (najbolja Mazda, najlošiji Ford), od 50 do 100.000 (najbolji Audi, najlošiji FIAT), preko 100.000 (najbolji BMC, najlošiji Daewoo čak 38 posto ih pada), starim između 5-10 godina, preko 10 godina. Prosječni osobni automobil je godišnje prešao 12.687 kilometara i u prosjeku je star 12,6 godina, podaci su to Centra za vozila Hrvatske. Index
Prema podacima Centra za vozila Hrvatske, u prvih sedam mjeseci ove godine na tehničkom pregledu pao je 224.331 automobil, odnosno čak 22,89 posto pregledanih vozila. Znači svaki 4-5 automobil koji susretnete na cesti tehnički neispravan i ne bi ga se smjelo voziti.
Od svibnja sljedeće godine na hrvatskim cestama policija i inspektori cestovnog prometa obavljat će tehnički pregled teretnih vozila i autobusa na cesti. To je regulirano Pravilnikom o tehničkom pregledu vozila na cesti koji je Ministarstvo unutarnjih poslova uputilo u javnu raspravu. Pravilnik je donesen zbog prilagodbe propisima EU. Večernji