• 12.05.2017. (09:10)

    Udaranje u glavu

    Bavljenje sportom ljeti – šest grešaka koje treba izbjeći

    Stiglo je toplo vrijeme, a Outside navodi 6 grešaka koje ljudi najčešće rade kad se po toplom vremenu bave sportom vani. Prva greška je razodijevanje – bez odjeće tijelo se puno brže grije pa treba nositi lagane majice svijetlih boja i kapu. Druga greška je biti suh izvana – treba se polijevati vodom po odjeći i kapi, kad god je moguće. Treće je tjelesna temperatura što neki sportaši rješavaju stavljanjem leda na kožu gdje prolaze glavne arterije (nije baš praktično, ali ako se može ima smisla). Četvrto – treba biti vlažan, ali ne i stopala, jer tako nastaju žuljevi. Peto – ponijeti dovoljno vode, isplanirati put i vidjeti ima li usput kakav izvor, dom, trgovina… Šesto – aklimatizacija, jedan od trikova je dodatno se odijevati u proljeće da se tijelo pripremi za ljeto.



  • Slične vijesti

    07.04. (06:30)

    A, zato je Bilbo tako dugo živio...

    Novi zdravstveni trend – uzemljenje, izravan kontakt tijela s tlom

    Koncept „earthinga“ ili „uzemljenja“ temelji se na ideji da je zemljina prirodna energija temelj našega zdravlja, a najbolje “uzemljivanje” je bosonogo hodanje jer se time dolazi u dodir s elektronima na zemljinoj površini, što ima pozitivan učinak na naše zdravlje, ponajprije protiv kardiovaskularnih bolesti. Novi list

    04.04. (18:30)

    Bolje ništa nego loše

    Ljudi odgađaju ne zato što su lijeni, nego jer izbjegavaju stvari koje će im pokvariti raspoloženje

    Odlaganje izvršenja zadataka nema ništa s lijenošću nego s čovjekovim emocionalnim stanjem – razlog odugovlačenja je to što nas neki novi zadatak čini nesretnima. Ono što radimo je da pokušavamo upravljati vlastitim raspoloženjem izbjegavajući nešto što znamo da će nas oneraspoložiti. Tri su načina da se pobijedi odugovlačenje – oprostiti samom sebi, zaključiti zašto odugovlačimo ili učiniti sljedeću stvar koju treba obaviti pa se vratiti na preskočenu. Telegram / New York Times

    04.04. (16:30)

    Drvena medalja

    Samo pola sata šetnje šumom smanjuje stres i pojačava imunitet na dva mjeseca

    30 minuta šetnje šumom smanjuje koncentraciju kortizola (hormona stresa), smanjuje srčani ritam i pritisak, pokazala je studija koje se prisjetio Novi list. Nije to sve što je priroda učinila sudionicima istraživanja – depresivnost i neprijateljska nastrojenost su opali, a ljudi su živnuli. Dakle, šuma možda nije lijek za ozbiljno bolesne, ali pomaže zdravlju.

    31.03. (16:11)

    Nikad nemate dosta vremena? Evo pet načina da tome doskočite

    Evo pet neočekivanih načina da damo sebi više vremena: Pomozi drugima – može se činiti paradoksalno, ali ljudi koji imaju više vremena često ga ´daju´ putem volontiranja i pomaganja drugima. Studija koja je uspoređivala načine za gubljenje vremena ustvrdila je da davanje vremena nesebično povećava ljudsku percepciju vremena. Učini stvari na nove načine – Kada svakodnevno radimo iste stvari, naš mozak teži prečacima, a naši napori ne zahtijevaju toliko svjesne misli. To čini da vrijeme izgleda brže. Radi stvari koje voliš – kada imamo strast prema zadatku ili temi, nalazimo vremena da ga slijedimo. Divljenje – Druga relevantna studija pokazala je da, kada ljudi doživljavaju divljenje, imaju osjećaj većeg vremenskog bogatstva. Razmislite o svjedočenju zapanjujućeg izlaska sunca, gledanju filma koji vas pomiče ili gledanja u oči djeteta. Ta iskustva divljenja, čak i kad nisu dio radnog dana, povećavaju našu pažnju i prisutnost u trenutku, što čini da imamo više vremena. Preuzmite kontrolu – Možemo vratiti osjećaj da imamo dovoljno vremena uključivanjem što je više moguće kontrole i preoblikovanjem naših dana. Čak i jednostavni čin uzimanja pauze od 10 minuta da razmislite o tome kako želite potrošiti svoje vrijeme – koji projekt započeti, koji poziv na povratak ili koji e-mail prioritet – može ponovno potvrditi osjećaj obilja vremena. Novi list

    10.03. (23:30)

    Kuckam, virim, pipkam

    Savjeti: Kako prepoznati kvalitetan stan

    Jutarnji donosi cijeli niz dobrih parametara pomoću kojih se može utvrditi kvaliteta stana – od razmaka između zgrada, parkirališta, garaža i okoliša, do lupanja stopalima u stanu iznad željenog stana (dok netko drugi osluškuje koliko se čuje ispod).

    29.01. (16:30)

    Ne do-kavak, nego do-ručak

    Kava na prazan želudac – usporava metabolizam, izaziva želučane tegobe, diže apetit…

    Ako kava zamijeni doručak usporava se metabolizam, pojavljuju želučane tegobe, raste apetit pa se u poslijepodnevnim satima jede previše, dolazi do lošeg metabolizma glukoze, što je preduvjet dijabetesa, moguć je pad tlaka, dehidracija. Nadalje, zbog preskakanja doručka može doći do kontrakcije žučnog mjehura, oštre boli, povraćanja, žutice, proljeva, hipertenzije i jačanja simptoma menopauze. Dakle, doručak se ne smije preskakati, treba biti najkasnije sat vremena od buđenja i sadržavati ugljikohidrate, bjelančevine i masti. Novi list / Nutrition Explained

    24.01. (11:30)

    Samo ako u njoj izgledaš dovoljno cool

    Sezona gripe – ima li smisla nositi zaštitnu masku?

    Što se bolesnika tiče, nošenjem maski se prekrivaju nos i usta te smanjuje širenje kapljica u okolinu, a kod zdravih osoba maska može pružiti dodatnu zaštitu ako je u kućanstvu bolesnik od gripe. Ako je se već nosi treba je promijeniti dva puta dnevno ili češće ako postane mokra, ali izgleda da nema neke velike koristi od toga – na Dalekom istoku se maske češće nose, posebice u sezoni gripe, pa svejedno imaju značajan broj oboljelih. Slobodna

  • Slične vijesti

    13.04. (13:43)

    Savjet ljubitelja prirode: Kako popraviti pokvareni zatvarač

    Iscrpnije...
    07.04. (06:30)

    A, zato je Bilbo tako dugo živio...

    Novi zdravstveni trend – uzemljenje, izravan kontakt tijela s tlom

    Koncept „earthinga“ ili „uzemljenja“ temelji se na ideji da je zemljina prirodna energija temelj našega zdravlja, a najbolje “uzemljivanje” je bosonogo hodanje jer se time dolazi u dodir s elektronima na zemljinoj površini, što ima pozitivan učinak na naše zdravlje, ponajprije protiv kardiovaskularnih bolesti. Novi list

    04.04. (18:30)

    Bolje ništa nego loše

    Ljudi odgađaju ne zato što su lijeni, nego jer izbjegavaju stvari koje će im pokvariti raspoloženje

    Odlaganje izvršenja zadataka nema ništa s lijenošću nego s čovjekovim emocionalnim stanjem – razlog odugovlačenja je to što nas neki novi zadatak čini nesretnima. Ono što radimo je da pokušavamo upravljati vlastitim raspoloženjem izbjegavajući nešto što znamo da će nas oneraspoložiti. Tri su načina da se pobijedi odugovlačenje – oprostiti samom sebi, zaključiti zašto odugovlačimo ili učiniti sljedeću stvar koju treba obaviti pa se vratiti na preskočenu. Telegram / New York Times

    04.04. (16:30)

    Drvena medalja

    Samo pola sata šetnje šumom smanjuje stres i pojačava imunitet na dva mjeseca

    30 minuta šetnje šumom smanjuje koncentraciju kortizola (hormona stresa), smanjuje srčani ritam i pritisak, pokazala je studija koje se prisjetio Novi list. Nije to sve što je priroda učinila sudionicima istraživanja – depresivnost i neprijateljska nastrojenost su opali, a ljudi su živnuli. Dakle, šuma možda nije lijek za ozbiljno bolesne, ali pomaže zdravlju.

    31.03. (16:11)

    Nikad nemate dosta vremena? Evo pet načina da tome doskočite

    Evo pet neočekivanih načina da damo sebi više vremena: Pomozi drugima – može se činiti paradoksalno, ali ljudi koji imaju više vremena često ga ´daju´ putem volontiranja i pomaganja drugima. Studija koja je uspoređivala načine za gubljenje vremena ustvrdila je da davanje vremena nesebično povećava ljudsku percepciju vremena. Učini stvari na nove načine – Kada svakodnevno radimo iste stvari, naš mozak teži prečacima, a naši napori ne zahtijevaju toliko svjesne misli. To čini da vrijeme izgleda brže. Radi stvari koje voliš – kada imamo strast prema zadatku ili temi, nalazimo vremena da ga slijedimo. Divljenje – Druga relevantna studija pokazala je da, kada ljudi doživljavaju divljenje, imaju osjećaj većeg vremenskog bogatstva. Razmislite o svjedočenju zapanjujućeg izlaska sunca, gledanju filma koji vas pomiče ili gledanja u oči djeteta. Ta iskustva divljenja, čak i kad nisu dio radnog dana, povećavaju našu pažnju i prisutnost u trenutku, što čini da imamo više vremena. Preuzmite kontrolu – Možemo vratiti osjećaj da imamo dovoljno vremena uključivanjem što je više moguće kontrole i preoblikovanjem naših dana. Čak i jednostavni čin uzimanja pauze od 10 minuta da razmislite o tome kako želite potrošiti svoje vrijeme – koji projekt započeti, koji poziv na povratak ili koji e-mail prioritet – može ponovno potvrditi osjećaj obilja vremena. Novi list