• 13.03.2018. (19:10)

    Bug im dobro došao

    Volkswagen najavljuje "renesansu" dizelaša, lani rekordna prodaja vozila

    “Ne samo da se nadam da diesel neće umrijeti, uvjeren sam da diesel doživljava renesansu” rekao je Volkswagenov šef Matthias Mueller i ustvrdio da dizelski motori u atmosferu izbacuju mnogo manje štetnog ugljikovog dioksida nego benzinski motori (Deutsche Welle). Ovaj stav je potkrijepio novcem – Volkswagen će do 2022. uložiti preko 90 milijardi eura u razvoj motora s unutarnjim sagorijevanjem, a u sektore elektro-pogona, digitalizacije i autonomne vožnje 34 milijardi eura, s planom da do 2025. predstave 80 novih električnih modela automobila (Investors). Unatoč skandalima oko manipuliranja ispušnim plinovima Volkswagen je lani postavio nekoliko rekorda – dobit je udvostručena na 13,8 milijardi eura, prihodi su porasli 6,2% na 230 milijardi eura, prodano je rekordnih 10,7 milijuna vozila (The Times of Malta), a eno si i šef Mueller podigao plaću na rekordnih 10 milijuna eura (Reuters). Zanimljivo istraživanje stiže iz Australije – Volkswagenova vozila i nakon povlačenja i popravaka zbog skandala dieselgate troše više goriva te i dalje ne prolaze na eko testovima (Motoring).



  • Slične vijesti

    18.04. (06:30)

    Strujni sudar

    Njemačka studija: Električni automobili za okoliš su lošiji od dizelaša

    Električni automobil opterećuje klimu 11 do 28 posto više od dizel automobila, kažu trojica njemačkih znanstvenika. Kako? Mnogo energije koristi se za obnavljanje i procesiranje litija, kobalta i mangana koji se koristi za automobilske baterije. Sa životnim vijekom baterije od 10 godina i kapacitetom da se prijeđe 15.000 kilometara na godinu, to bi značilo 73 do 98 grama CO2 na kilometar. Kad se u obzir uzme i emisija CO2 koja rezultira iz električne mreže, električni auto emitira još i više. Fenix

    04.12.2018. (09:06)

    Ubacili u manju brzinu

    Njemačka daje 2 milijarde eura da dizelaši još smiju voziti

    Njemačka vlada pokrenula je program pomoći gradovima vrijedan dvije milijarde eura kojim žele spriječiti zabrane dizelaša. Program obuhvaća nabavu uređaja za bolju kontrolu protoka prometa i sprječavanje zastoja (što jako povećava zagađenj), nabavu javnih autobusa na električni pogon, ugradnju filtera za pročišćavanje ispušnih plinova kod starijih dizelaša. T-Portal

    20.11.2018. (15:30)

    Highway to diesel

    Njemačka po prvi put dizelašima zabranila i vožnju autocestom

    Njemački sud donio je presudu prema kojoj gradovi Essen i Gelenkirchen moraju zabraniti starije dizelaše iz dijelova gradova, kao i s prometne autoceste A40, što je prvi puta da je dizelašima zabranjena vožnja autocestom u Njemačkoj, dosad su se zabrane odnosile samo na gradske ceste. Zabrana vožnje autocestom u ovom industrijskom centru Njemačke na snagu stupa u srpnju. Dosad je u Njemačkoj dizelašima vožnja zabranjena u Hamburgu, Frankfurtu, Stuttgartu, Bonnu i Koelnu, dok su vlasti Berlina u fazi određivanja granice zagađivanja. Deutsche Welle

    20.06.2018. (20:20)

    Fordwagen

    Volkswagen i Ford udružuju snage

    Volkswagen i Ford zasad su samo potpisali strateški memorandum o suradnji i razumijevanju koji ne uključuje i stjecanje udjela u temeljnom kapitalu, pa tako Volkswagen neće kupovati Fordove dionice, niti Ford Volkswagenove. Tportal, CNN

    14.06.2018. (07:20)

    Volkswagenu presuđena kazna od milijardu eura zbog dizelaša, neće se žaliti na nju

    Njemačko tužiteljstvo odrezalo je kaznu u visini milijardu eura Volkswagenu koji je u svoja vozila s dizel motorima ugrađivao programsku opremu za lažiranje na testovima štetnih plinova. To je jedna od najvećih novčanih kazni koju je ikad neka kompanija platila u Njemačkoj. Volkswagen je priznao svoju odgovornost i neće se žaliti na kaznu. Oko 10,7 milijuna vozila prodano je kupcima diljem svijeta s ugrađenim softverom za lažiranje od sredine 2007. do 2015. godine.

    24.05.2018. (07:28)

    Luftiranje grada

    Hamburg prvi grad u Njemačkoj koji zabranjuje starije dizelaše

    Hamburg je prvi grad u Njemačkoj koji će zabraniti vožnju dizelskih auta proizvedenih prije 2015. u najprometnijim ulicama u gradu, a u kojima su emisije NO2 (dušikov dioksid) iznad graničnih vrijednosti. Zabrana na snagu stupa od 31. svibnja, odnosi se na sve automobile i kamione koji ne zadovoljavaju ekološku normu Euro6 – njih 168.000 registriranih u Hamburgu – te sve dizelaše do norme Euro6 koji dolaze u Hamburg. Bit će im zabranjeno voziti ulicama Stresemannstrasse i Max Brauer Allee u središtu grada u ukupnoj dužini od 2,3 kilometra u četvrti Altona-Nord. Zabrana se ne odnosi na vozila hitne i odvoz smeća te stanovnike tih ulica. Tko prekrši zabranu plaća 25 eura kazne. Telegraph

  • Slične vijesti

    18.04. (06:30)

    Strujni sudar

    Njemačka studija: Električni automobili za okoliš su lošiji od dizelaša

    Električni automobil opterećuje klimu 11 do 28 posto više od dizel automobila, kažu trojica njemačkih znanstvenika. Kako? Mnogo energije koristi se za obnavljanje i procesiranje litija, kobalta i mangana koji se koristi za automobilske baterije. Sa životnim vijekom baterije od 10 godina i kapacitetom da se prijeđe 15.000 kilometara na godinu, to bi značilo 73 do 98 grama CO2 na kilometar. Kad se u obzir uzme i emisija CO2 koja rezultira iz električne mreže, električni auto emitira još i više. Fenix

    11.03. (17:00)

    Radničko vijeće Volkwagena je protiv pogona u istočnoj Evropi za koji se bori više država, među kojima je i Srbija

    Iscrpnije...
    04.02. (22:00)

    Mnogi su prerano otpisali dizel – Volkswagen je u 2018 povećao prodaju dizelskih modela u osobnom programu s 15% na 27%. Udio dizelaša u volkswagenovoj ukupnoj prodaji narastao za 4% – na 43%

    Iscrpnije...
    04.12.2018. (09:06)

    Ubacili u manju brzinu

    Njemačka daje 2 milijarde eura da dizelaši još smiju voziti

    Njemačka vlada pokrenula je program pomoći gradovima vrijedan dvije milijarde eura kojim žele spriječiti zabrane dizelaša. Program obuhvaća nabavu uređaja za bolju kontrolu protoka prometa i sprječavanje zastoja (što jako povećava zagađenj), nabavu javnih autobusa na električni pogon, ugradnju filtera za pročišćavanje ispušnih plinova kod starijih dizelaša. T-Portal

    20.11.2018. (15:30)

    Highway to diesel

    Njemačka po prvi put dizelašima zabranila i vožnju autocestom

    Njemački sud donio je presudu prema kojoj gradovi Essen i Gelenkirchen moraju zabraniti starije dizelaše iz dijelova gradova, kao i s prometne autoceste A40, što je prvi puta da je dizelašima zabranjena vožnja autocestom u Njemačkoj, dosad su se zabrane odnosile samo na gradske ceste. Zabrana vožnje autocestom u ovom industrijskom centru Njemačke na snagu stupa u srpnju. Dosad je u Njemačkoj dizelašima vožnja zabranjena u Hamburgu, Frankfurtu, Stuttgartu, Bonnu i Koelnu, dok su vlasti Berlina u fazi određivanja granice zagađivanja. Deutsche Welle

    20.06.2018. (20:20)

    Fordwagen

    Volkswagen i Ford udružuju snage

    Volkswagen i Ford zasad su samo potpisali strateški memorandum o suradnji i razumijevanju koji ne uključuje i stjecanje udjela u temeljnom kapitalu, pa tako Volkswagen neće kupovati Fordove dionice, niti Ford Volkswagenove. Tportal, CNN