Hrvati se u krizi odriču brendova - Monitor.hr
08.03. (19:00)

Svaki treći kupljeni artikl je robna marka

Hrvati se u krizi odriču brendova

Jutarnji list - FOTO: U ZAGREBU OTVOREN NAJVEĆI OUTLET S HRANOM U HRVATSKOJ Cijene su i do 90 posto niže nego u 'običnim' dućanima!

S krizom i padom kupovne moći građana ustrajno raste prodaja privatnih trgovačkih marki, a lani je ona u Europi premašila 300 milijardi eura, pokazali su podaci koje su prikupili NielsenIQ i Međunarodno udruženje proizvođača privatnih marki (PLMA). To znači da privatne robne marke danas u prosjeku čine 37 posto prodaje u europskim trgovačkim lancima, pri čemu je rekorder Švicarska s udjelom od čak 51,6 posto. Udjel privatnih marki za Hrvatsku nije objavljen, a takav podatak nema niti HGK. No, predsjednik HUP-ove Udruge trgovaca i direktor NTL-a Martin Evačić procjenjuje da je njihov udjel na domaćem tržištu oko 35 posto, a rast prošle godine bio je, smatra, između dva i tri posto. Tportal


Slične vijesti

28.02. (19:00)

Jaki na brendiranju, slabi na patentiranju

Praktički, mi nemamo patenata jer smo tehnološki potkapacitirana zemlja

Hrvatski izumi - Blog - LiveCamCroatia, Istraži Hrvatsku

“Razlog nije u tome da patente ne registriramo, nego je problem to što mi u Hrvatskoj patenata gotovo uopće nemamo. Oni su vezani uz istraživanja i razvoj, uz tehnologiju i proizvodne procese i njihove ishode, a mi tu, nažalost, nismo tako razvijeni”, kaže Romana Matanovac Vučković, profesorica na Pravnom fakultetu u Zagrebu i jedna od vodećih stručnjakinja za intelektualno vlasništvo u Hrvatskoj. Lider

25.01. (20:01)

Koliko novca doista vrijedi brend?

Poredak top 10 svjetskih brendova u 2022. i u razdoblju od 2000. do 2022.

tportal

Prema godišnjem izvješću Interbranda, Apple je u 2022. zadržao vodeće mjesto na ljestvici najvrednijih svjetskih brendova s procijenjenom vrijednosti od 482 milijarde dolara, uz godišnji rast od 6,8 posto. Na drugoj poziciji je Microsoft, a lani je preskočio i Amazon, dostigavši vrijednost od 278,3 milijarde dolara. Četiri od pet vodećih marki spadaju u sektor visoke tehnologije, a čak se i Amazon, koji pripada sektoru maloprodaje, smatra tehnološkim divom. Među vodećim brendovima istaknutu ulogu imaju medijske kompanije usko povezane s tehnološkim tvrtkama. Tako je i Google, tehnološki div na četvrtoj poziciji, u značajnoj mjeri uključen u medijski sektor. Tportal

 

29.07.2020. (22:30)

Najslađe voće

Apple i dalje prvi: Ovo je 10 najvrjednijih brendova

Na prvom mjestu Forbesove liste najvrjednijih svjetskih brendova i dalje je Apple s vrijednošću od 241,2 milijarde dolara. Google je drugi s vrijednošću robne marke od 207,5 milijardi dolara, a među prvih pet redom su i Microsoft (162,9 milijardi dolara), Amazon (135,4 milijarde dolara) i Facebook (70,3 milijarde dolara). Listu prvih deset čine još Coca-Cola, Disney, Samsung, Louis Vuitton i McDonald’s. Vrijednost brenda Netflix porasla je tijekom godine dana za 72 posto, na 26,7 milijardi dolara. Index

13.06.2019. (16:30)

Ajnc A

Amazon prestigao Apple i Google – najvredniji je brend na svijetu

Vrijednost branda Amazon porasla je na 315 milijardi dolara, Apple je drugi s 309,5 milijardi dolara, Google treći s 309 milijardi dolara, Microsoft četvrti s 251 milijardom dolara, Visa je peta sa 178 milijardi, Facebook vrijedi 159 milijardi , Alibaba 131,2 milijarde dolara, Tencent 130,9 milijardi dolara, McDonald’s 130 milijardi i AT%T 108 milijardi.

01.05.2015. (08:09)

Ali sada služe nas

Poznati brendovi koji su stvoreni za vojsku

Duct Tape, ljepljivu traku, osmislila je tvrtka Johnson&Johnson tijekom Drugog svjetskog rata kada je vojnicima trebala čvrsta, fleksibilna i vodootporna traka kojom bi popravili svoje opremu i municiju. Ideja za bombone M&M’s rodila se tijekom španjolskog građanskog rata kada je Forrest Mars vidio vojnika kako jede komadić čokolade preliven premazom, kako se ne bi otopio na suncu. Telegram